Bedrijfsbrede klantfocus
Hoe zorg je ervoor dat de klant niet alleen ‘het feestje van de front office’ is? En dat klantgerichtheid iets is van de hele organisatie. Uiteindelijk gaat het erom dat alle medewerkers weten hoe zij bijdragen aan de klantgerichtheid van de organisatie, waarbij de externe klant net zo benaderd wordt als de interne klant. Zodat interne samenwerking gericht op het bedienen van de klant vanzelfsprekend is.
Nieuwsgierig geworden?
Benieuwd wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen? Neem contact op met Arthur, +31 (0) 6 10 84 41 25. Of laat je gegevens achter, dan nemen we contact met je op.
Meer diensten
Organisatieadvies
We ondersteunen organisaties bij:
Ondernemingsstrategie
Neem contact op met Reinier Taudin Chabot
+31 (0) 6 10 92 85 84 rchabot@tijdvoorandersom.nlLeiderschap
Neem contact op met Arthur Frieser
+31 (0) 6 10 84 41 25 afrieser@tijdvoorandersom.nlCultuur & teamontwikkeling
Neem contact op met Ingrid Boden
+31 (0) 6 55 86 31 60 iboden@tijdvoorandersom.nlSamenwerking
Neem contact op met Arthur Frieser
+31 (0) 6 10 84 41 25 afrieser@tijdvoorandersom.nlProcesoptimalisatie
Neem contact op met Caroline Post
+31 (0) 6 41 21 53 38 cpost@tijdvoorandersom.nlKlantvisie & dienstverleningsconcept
Neem contact op met Caroline Post
+31 (0) 6 41 21 53 38 cpost@tijdvoorandersom.nlDigitalisering
We ondersteunen organisaties bij:
Informatiemanagement
Pakketselectie & contractering
Neem contact op met Sebastiano Piras
+31 (0) 6 10 95 71 10 spiras@tijdvoorandersom.nlImplementatietrajecten
Neem contact op met Reinier Taudin Chabot
+31 (0) 6 10 92 85 84 rchabot@tijdvoorandersom.nlInformatiebeleid
Neem contact op met Sebastiano Piras
+31 (0) 6 10 95 71 10 spiras@tijdvoorandersom.nlIT-alignment & beheer
Neem contact op met Arthur Frieser
+31 (0) 6 10 84 41 25 afrieser@tijdvoorandersom.nlDigitale transformatie
Neem contact op met Jasper Wevers
+31 (0) 6 48 26 32 87 jwevers@tijdvoorandersom.nl