Communiceren met je hart en met je oren
Sommige klanten of collega’s lijken wel van Mars te komen: je begrijpt ze gewoon niet. Datzelfde zeggen ze overigens ook van jou. Dezelfde taal spreken is dan ook niet zo eenvoudig als het klinkt. In deze training leren we je de kunst van het luisteren. Eerst helder krijgen wat ieders bedoelingen zijn, voordat het echte samenwerken kan beginnen.
Vragen, luisteren, begrip tonen en de intentie van de ander achterhalen. Deze training biedt jou handvatten en de toepassing van de methode daar waar de communicatie met de ander stroef loopt. Zowel met collega’s als klanten en opdrachtgevers.
Effect: na de training ken je de dialoogprincipes én kan je ze toepassen. De training leidt tot een betere samenwerking en meer vertrouwen in elkaar.
Geïnteresseerd? Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.
Meer workshops
Workshop: gastvrijheid & klantgerichtheid
In een dagdeel nemen we je mee in de belangrijkste inzichten op het gebied van gastvrijheid en klantgerichtheid.
Projecten met kop, staart én effect
Wat betekent het eigenlijk werken in een project? Hoe richt je dat in de bestaande organisatie in? Welke methoden zijn er en wat zijn de voor- en nadelen?