Koppen bij elkaar: andersom denken in crisistijd
Roerige en bijzondere tijden zijn het. Hoe ga je als corporatie hiermee om? Wat betekent het Corona virus voor de bedrijfsvoering, voor de gezondheid van je medewerkers maar natuurlijk ook in contact met de klanten. Wat doe je nu nog wel en wat (tijdelijk) niet meer als het gaat om huisbezoeken, reparaties, inspecties, bezichtigingen? Welke maatregelen heb je al getroffen, welke ideeën zijn er en hoe ga je hier op de lange termijn mee om?
Graag faciliteren we de digitale dialoog hierover door een serie ‘Koppen bij elkaar: andersom denken in crisistijd’.
De eerste in de serie heeft het thema: dienstverlening aan klanten; hoe doen we dat?
Voor wie: managers en teamleiders wonen
Waar & wanneer: donderdag 19 maart van 12.00 tot 12.45 uur via Teams (via het web of de app)
Meld je hiervoor gratis aan, we hebben plek voor 10 deelnemers
We zien je graag dinsdag online of in één van onze volgende sessies. Houd hiervoor de Andersom website en/of LinkedIn pagina in de gaten!
Online samenwerken
Daarnaast bieden we al onze klanten gratis een online werkplek om volledig samen te kunnen werken op een veilige en efficiënte wijze. Interesse? Laat het ons weten dan gaan we daar mee aan de slag.