Klantvisie & dienstverleningsconcept
Welke ambities heeft de organisatie als het gaat om de klant? Dit is vaak een afgeleide van het ondernemingsplan of koersplan van de organisatie. We stellen samen met de organisatie een visie op en brengen de huidige situatie in kaart. Hierna formuleren we de strategie om de visie ten aanzien van de klant en de dienstverlening te realiseren. Welke beloften maak je en hoe vertaal je de klantvisie naar de organisatie? Zodat medewerkers deze visie kunnen toepassen in de dagelijkse praktijk.
Nieuwsgierig geworden?
Benieuwd wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen? Neem contact op met Caroline, +31 (0) 6 41 21 53 38. Of laat je gegevens achter, dan nemen we contact met je op.
Meer diensten
Organisatieadvies
We ondersteunen organisaties bij:
Ondernemingsstrategie
Neem contact op met Reinier Taudin Chabot
+31 (0) 6 10 92 85 84 rchabot@tijdvoorandersom.nlLeiderschap
Neem contact op met Arthur Frieser
+31 (0) 6 10 84 41 25 afrieser@tijdvoorandersom.nlCultuur & teamontwikkeling
Neem contact op met Ingrid Boden
+31 (0) 6 55 86 31 60 iboden@tijdvoorandersom.nlSamenwerking
Neem contact op met Arthur Frieser
+31 (0) 6 10 84 41 25 afrieser@tijdvoorandersom.nlProcesoptimalisatie
Neem contact op met Caroline Post
+31 (0) 6 41 21 53 38 cpost@tijdvoorandersom.nlKlantvisie & dienstverleningsconcept
Neem contact op met Caroline Post
+31 (0) 6 41 21 53 38 cpost@tijdvoorandersom.nlDigitalisering
We ondersteunen organisaties bij:
Informatiemanagement
Pakketselectie & contractering
Neem contact op met Sebastiano Piras
+31 (0) 6 10 95 71 10 spiras@tijdvoorandersom.nlImplementatietrajecten
Neem contact op met Reinier Taudin Chabot
+31 (0) 6 10 92 85 84 rchabot@tijdvoorandersom.nlInformatiebeleid
Neem contact op met Sebastiano Piras
+31 (0) 6 10 95 71 10 spiras@tijdvoorandersom.nlIT-alignment & beheer
Neem contact op met Arthur Frieser
+31 (0) 6 10 84 41 25 afrieser@tijdvoorandersom.nlDigitale transformatie
Neem contact op met Jasper Wevers
+31 (0) 6 48 26 32 87 jwevers@tijdvoorandersom.nl